Hamar
En smak av vinter
Nå i slutten av oktober har vi fått litt smak av vinteren som vi har i vente. Litt snø, ja i høgre strøk har det allerede blitt skiføre, og is på stille vann.
Ved Mjøsas bredd
Her kommer noen bilder fra to fotoseanser ved Mjøsas bredd ved Hamar.
- Klokketårnet
- To padlere ut av tåka
- En flokk hvitkinngjess
- Fisker
- Seilbåt på stille vann
- Solnedgang ved Domkirkeodden
Fortsatt blomster
Selv om kuldegradene så smått har begynt å melde seg er det fortsatt endel blomster ute i naturen. Her er noen fra nærmiljøet vårt på Ingeberg.

















